تک اس ام اس
منوي اصلي
صفحه نخست ارتباط با ما تماس با ما عضویت در سایت تعرفه های تبلیغات مسابقه ی پیامکی کریو رایگان فروشگاه تک اس ام اس
موضوعات مطالب
» جدا از اس ام اس
» مطالب طنز
» فواید خنده
» سخن بزرگان
» ضرب المثل
» زنگ تفریح
» داستان های کوتاه
» داستان های عاشقانه
» داستان های پندآموز
» داستان های غم انگیز
» داستان های ( 18+ )
» داستان های طنز
» جوک ها
» جوک متفرقه
» جوک جدید
» پـَـ نـَـ پـَـ
» اجب فک و فامیلی داریم!
» جوک دوستانه
» جوک مردانه
» جوک زنانه
» جوک جمله سازی
» جوک حیوانات
» جوک ورزشی
» اس ام اس خاک بر سری
» اس ام اس قزوینی
» اس ام اس رشتی
» اس ام اس 18+
» اس ام اس های پر بازدید
» اس ام اس جدبد
» اس ام اس عاشقانه
» اس ام اس سرکاری
» اس ام اس خنده دار
» اس ام اس زیبا
» اس ام اس دوستانه
» اس ام اس فلسفی
» اس ام اس نیمه شب
» اس ام اس ورزشی
» اس ام اس آدم و حوا
» اس ام اس به سلامتی ...
» اس ام اس شیرین و فرهاد
» اس ام اس ضد پسر
» اس ام اس ضد دختر
» اس ام اس گویشی
» اس ام اس به زبان آذری
» اس ام اس به زبان کردی
» اس ام اس به زبان عربی
» اس ام اس به زبان شمالی
» اس ام اس به زبان لری
» اس ام اس موضوعی
» اس ام اس تنهایی
» اس ام اس دلتنگی
» اس ام اس دانشجویی
» اس ام اس آشتی
» اس ام اس تسلیت
» اس ام اس تبریک روز تولد
» اس ام اس شب آرزوها
» اس ام اس صبح به خیر
» اس ام اس شب به خیر
» اس ام اس با موضوع خداوند
» اس ام اس روز جمعه و امام زمان
» اس ام اس تیکه دار
» اس ام اس تبریک سال نو
» اس ام اس دروغ
» اس ام اس اول مهر و مدرسه
» اس ام اس التماس دعا
» اس ام اس تبریک تولد نوزاد
» اس ام اس عفاف و حجاب
» اس ام اس خاطره
» اس ام اس گریه
» اس ام اس بی قراری
» اس ام اس آغوش
» اس ام اس انتظار
» اس ام اس کودکانه
» اس ام اس فاصله و دوری
» اس ام اس غرور
» اس ام اس منت کشی
» اس ام اس جدایی
» اس ام اس سلام کردن
» اس ام اس سکوت
» اس ام اس دل شکسته
» اس ام اس سیگار
» اس ام اس لبخند
» اس ام اس بوسه
» نرم افزارها و ترفند ها
» نرم افزار کاربردی اس ام اس
» ترفند های اس ام اس
» برنامه های رایگان (آندروید)
» اس ام اس مناسبتی
» اس ام اس کریسمس
» اس ام اس شب یلدا
» اس ام اس شب قدر
» اس ام اس ماه محرم
» اس ام اس ماه رمضان
» اس ام اس عید غدیر
» اس ام اس عید قربان
» اس ام اس روز عرفه
» اس ام اس روز پدر
» اس ام اس روز مادر
» اس ام اس روز معلم
» اس ام اس روز بارانی
» اس ام اس روز مهندس
» اس ام اس روز پزشک
» اس ام اس روز خلیج فارس
» اس ام اس سیزده به در
» اس ام اس سالگرد ازدواج
» اس ام اس چهارشنبه سوری
» اس ام اس ولادت حضرت فاطمه
» اس ام اس ولادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس ولادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق
» اس ام اس ولادت امام علی (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسن (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسین (ع)
» اس ام اس ولادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس ولادت امام باقر (ع)
» اس ام اس ولادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس ولادت امام رضا (ع)
» اس ام اس ولادت امام جواد (ع)
» اس ام اس ولادت امام هادی (ع)
» اس ام اس ولادت امام عسگری (ع)
» اس ام اس ولادت امام زمان (عج)
» اس ام اس شهادت حضرت فاطمه
» اس ام اس وفات حضرت زینب (س)
» اس ام اس شهادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس شهادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس وفات حضرت محمد
» اس ام اس شهادت امام علی (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسن (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسین (ع)
» اس ام اس شهادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس شهادت امام صادق (ع)
» اس ام اس شهادت امام باقر (ع)
» اس ام اس شهادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس شهادت امام رضا (ع)
» اس ام اس شهادت امام جواد (ع)
اعضاء تک اس ام اس
تعداد افراد آنلاین :

<-PollName->

<-PollItems->


سخن تک اس ام اس

با سلام خدمت تمامی کاربران و بازدیدکنندگان تک اس ام اس؛امیدوارم حالتون خوب باشه و از مطالب تک اس ام اس تمام استفاده را ببرید و لحظات خوبی را در این وب سپری کنید،فقط یه صحبت کوچیک داشتم و اینم اینه که از تمامی صفحات این وب سایت استفاده کنید چون این وب هر روز آپدیت میشه tak-sms.lxb.ir


درباره تک اس ام اس

به بزرگترین وب سایت اس ام اس و پیامک با موضوعات مختلف خوش آمدید برای استفاده بهتر از مطالب وب سابت از لیست موضوعات استفاده کنید همچنین می توانید اس ام اس های خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما بفرستید و انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر شدن این وب برای ما ارسال کنید
تبلیغات شما در اینجا
تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما
لينكستان تک اس ام اس
» گروه اینترنتی آرفا
» مجله اینترنتی احسان
» مرجع فیلتر شکن رایگان
» برترین سایت دانلود فیلم و سریال
» تازه های تکنولوژی
» دانلود زیباترین آهنگ ها
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تـک اس ام اس و آدرس TAK.SMS.LXB.IR لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در فرم زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برنامه ارسال پیام انبوه
برنامه تبلیغات انبوه وایبر
لیست موضوعات
» اس ام اس تنهایی

وقــتـي ازم مــي پـرسي که خوبـي و من ميگم: اي بد نيستم..
يعني بدم !
خيلي هم بدم !!
پس نگو خدا رو شکر !

 

 

 
 

 

اگر او برای تو ساخته شده
من برای تو ویران شدم
حالا ببین...
غذای روزانه ام شده فریاد هایی که نجویده قورت میدهم...

 

 

 
 

 

گاه میتوان تمام زندگی رادرآغوش گرفت،فقط کافیست تمام زندگیت یک نفرباشد

 

 

 

 

تواین دنیا به هرکی تکیه کردم،جا خالی داد وبه زمین خوردنم خندید.

 

 

 
 

 

سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟
 

 

 

 
 

 

ای کاش
نبودنت را با خود برده بودی!

 

 

 
 

 

روزی اگر نبودم تنها آرزوی ساده ام
این است که زیر لب بگویی:
"یادش بخیر"

 

 

 
 

 

به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.

 

 

 
 

 

دلـم عـجیب تـنگ شُده بـَرای تمام لحظه هـآیی ....
که دلـت عـَجیب بـَرایـَم تنگ می شُد ..!

 

 

 
 

 

تنهایی یعنی:
بری عطری رو که اون میزده رو بخری
و بزنی به خودت
تا فکر کنی کنارته
 

 

 

 
 

 

كاش زمانی كه بودی به اين جمله كه :كاش ميبودی بيشتر فكر ميكردم كه موقع گفتنش چه سوزی دارد.........!!!!!!!
 

 

 

 
 

 

تنهایی هم مد شده...
همه به هم خیانت می کنند...
و بعد داد می زنند که تنهایم!!!

 

 

 
 

 

این روزها احساس بـچـه ای رو دارم که رفـتـه تـو کــوچــه تــا بـازی کـنــه ولـی کــسـی بـازیــش نـمـیــده!!
 

 

 

 
 

 

جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه …
که باید ببخشی و فراموش کنی وگرنه محکوم می شی به کینه ای بودن!

 

 

 
 

 

وقتـــی دلـــت گــرفتـــه
وقتـــی غمگینـــی
وقتـــی از زنـــدگـــی سیــــری…
حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن چـــون طعمــــه خــوبـــی هستــــی..

 

 

 

وقتی کسی تصمیم می گیره بره
حتی اگه نره ،
دیگه پیشت نیست..!

 

 

 
 
 

 

شاید تو نمی دانی...!!!
چقدر سخت است...!!!
یار را .... با یار .... دیدن...!!!

 

 

 
 

 

چندیست ز یایران قدیمی خبری نیست،
از آن همه خوبی و محبت اثری نیست،
چشمم به درو گوش به گوشی و دلم تنگ،
در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست.

 

 

 
 

 

امشب آرام نشستم، زل زدم به دیوار، غرق شدم تو یه سری فکـــر ، شایدم رویـــا نمی دونم ...تا به خودم اومدم دیدم صورتم خیس شده ... به همین سادگی .

 

 

 
 

 

هرگاه از غروب بی عاطفه شب خسته شدی به یاد تنها کسی باش که به یاد توست .

 

 

 
 

 

قرعه کشی که تمام شد تو به اسم دیگری در امدی. تقدیر جای خود اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی.........!!!

 

 

 
 

 

منتظر خداحافظى من نباش من هرکه را به خدا سپردم دیگر پس نیاورد…!

 

 

 

 

چه بى تفاوت زندگى میکنند آدم ها بى آنکه بدانند
در گوشه اى از دنیا تمام دنیاى کسى شده اند…

 

 

 
 

 

“من”یک نقطه دارد
من تنها هستم
”تو” دو نقطه دارد
پس تنها نیستی..

 

 

 
 

 

بس است
میهمان داریم
بیا و آبروداری کن
نگذار بفهمند پشت این نقاب خندان خیس میشوی…
با چشمانم هستم..

 

 

 
 

 

خیلی ها مترسک را دوست ندارند چون پرنده ها را می ترسونه اما من دوسش دارم چون تنهایی را درک می کنه!

 

 

 
 

 

میان من و تو فاصله هاست...
گاه می اندیشم که آیا تو میتوانی به لبخندی این فاصله را برداری.......

 

 

 
 

 

رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به درک !!

 

 

 
 

 

گــــفته باشــــم !.!.!
مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛
تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !
سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !

 

 

 
 

 

چشمانم را باز ميكنم و تو نيستي...
اين بيرحمانه ترين اتفاق هر روزم است.

 

 

 

تیک تاک کسل کننده ی ساعت دیواری اتاق،
پُک میزنه از تک تک ثانیه های مونده از عمرم…
تیک ،
تاک.
به همین سادگی ،
بی تو ،

یک عمر گذشت…

 

 

 
 

 

ساعت مچی ات را باز کن … دست هایت را در بیاور
بگذار برای یک شب هم که شده
آب ِ خوشی / از گلوی ِ چشمهایت / پایین برود …

 

 

 
 

 

آدم فهمیده ای بود !
خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند …

 

 

 
 

 

فصل امتحانات. . .
من جز مرور رنگ چشمانت و خط کشیدن زیر دلتنگی هایم هیچ درسی ندارم....

 

 

 
 

 

بوی هجرت می اید.
باید امشب بروم.
باید امشب چمدانی را که به اندازه ی پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم و به سمتی بروم.
رو به ان وسعت بی واژه که همواره مرا میخواند..
کفش هایم کو؟

 

 

 
 

 

کاش بدونی نبودنت,ندیدنت,یا رفتنت هرگز بهونه نمیشه واسه از یاد بردنت.(همیشه بیادتم)

 

 

 
 

 

گاهی آدمهای تنها خیلی خوش شانس هستند...... چون کسی رو ندارن که از دست بدن.......

 

 

 
 

 

هنوز هم خاطره هامون آرومم نميذاره
رفتي نگفتي اشك چشام ميباره

 

 

 
 

 

هر كي بهت ميرسه ميگه سلام خوشگله
ولي من يكي دوس دارم بهت فحش بدم
آره ادعام هم ميشه من تكم
رفيق تنهايي و عاشق فنكدم
 

 

 

 
 

 

روزگار روي خوشي به روي من نشون نداد
هر چي آوردم به دست ازم گرفت امون نداد
سرنوشت من اينه از دست غم ديوونه شم
روزگار به دل من سهمي به جز امون نداد

 

 

 
 

 

كولي و بي كس و كارم
تيره رنگ روزگارم
اينم از بخت بد من كه به تنهايي دچارم
كولي و بي كس و تنهام
مثل ابرا خيسه چشمام
خوشي رو ازم گرفتن
خيلي تلخ و سرده دنيام

 

 


 

 

1.2.3 را شمردم تک تک ، آهسته به دنبال تو رفتم با شک
وقتی بزرگ شدم فهمدیدم ، تمرین جداییست قایم باشک !!!

 

 

 
 

 

این قدر تنهایم که وقتی می خوام با کسی درد دل کنم زبانم به حرکت نمی آید...

 

 

 
 

 

گفت:ضمایر را بگو
گفتم:من من من من ...
گفت :فقط من؟
گفتم:بقیه رفته اند.

 

 

 
 

 

جلوى بعضى خاطره هابايدنوشت
آهسته بيادآوريد خطرريزش اشك

 

 

 

نه تنها ترکت می کنند
وقت رفتن با تمام پررویی دستور هم میدهند :
مواظب خودت باش ... !

 

 
 

 

یه توصیه بهتون می کنم
هیچ وقت از این گوشی هایی که گزارش تحویل می دن نگیرید
لااقل اینطوری فکر می کنید اس ام اس بهش نرسیده یا اینکه هنوز نخونده
خیلی بده که بفهمی پیامتو میخونن ولی جوابتو نمی دن آدم احساس میکنه که داره خرد میشه!!!!

 

 
 

 

اینقدرتنهایم که نایاب ترین عنکبوت ها دراتاق من تارتنیده اند

 

 
 

 

اين روزا عده اي يه جوري زيرآبي ميرن که دلت ميخواد بهشون بگي :من نگاه نميکنم بيا بالا يه نفسي بکش لااقل خفه نشي!!!!

 

 
 

 

‎(من) مهم نیست ...(تو) هم مهم نیستی...
مهم (ما ) بود که از بین رفت...

 

 
 

 

دیگـــــــر به کسی نمی گویم: دوســتت دارم...
انگار دوستت دارم های من؛
خداحافظ شنیده می شود...!

 


 

 

تنهاي يعني اينقدر دلت بگيره كه بياي توي سايت و اس ام اس تنهايي مردم رو بخوني...

 

 

 

تنهایی یعنی اگر هزار بار هم از اول تا آخر لیست شماره های موبایلت رو چک كني ، نتونی یک نفر رو پیدا کنی که باهاش درد و دل کنی.

 

 
 

 

کاش دستی فراسوی افق / گوش سنگین زمان را می کشید /هم زبانی میرسید از راه دور/طعم تنها بودن را می چشید

 

 
 

 

مانند شیشه شکستنـــــم آسان بـــود . . . ولی دیگـــر به مــن دست نزن این بار زخمی ات خواهم کرد!

 


 
 

 

مدتی است که شدم یکی از دیگرانی که مادرشان مرده..
میدونم روزی هم میرسد که میشوم یکی از فلانی های بیچاره که چه زود رفت...

 

 
 

 

مثل هر روز که دلم میگیرد
دلم امروز شکست...
با هزار غصه که بود
کوله بارش را بست...
رفت و رفت تا دور دست...
آن کسی را که تو دوستش داری دیگر نیست...
عشقش هست...
یادش هست...

 

 
 

 

از این پس تنها ادامه میدهم، در
زیر باران حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم... میخواهم تنهاییم را به رخ این هوای دو نفره بکشم.....! باران نبار من نه چتر دارم نه يار...

 

 

 

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی
را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم!

 

 

 

هر گاه گريه مي كنم سبك ميشم ، عجب وزني دارد چند قطره اشك

 

از دوريت چه دارم؟ غيراز دلي شكسته / ذهني هميشه ابري، فكري هميشه خسته

 

 
 

 

پا گذاشتي روي حرفام،من كجا رو ميديدم،زندگي پس از تو،زندگي ازت بريدم،هرجا دل آيينه رو شكستي،به اين عاشق دل نبستي..تنها برو..ببينم داري كجارو..

 

 
 

 

این روزها همه احترام مرا نگه میدارند..
ببین دوری تو چقدر باعث میشود پیر به نظر برسم..!!

 

 
 

 

نباشی همه چیز بهم میخورد..
حالم از خودم.
تعادل احساسم.
دستهای خالی ام.
بی وفایی دنیا و تنهایی من.

 

 
 

 

بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود
چه بیقرار بودی زودتر بروی
از دلی که روزی
بی اجازه وارد آن شده بودی…
من سوگوار نبودنت نیستم!!!
من شرمسار این همه
تحملم …

 

 
 

 

پیشم نیستی که حواسم گرم تو باشه..
تو فکرمم نمیای که ذهنم درگیر تو باشه..
خلاصه یه کاری نمیکنی که از بیکاری در بیام.
همه اینا دست به دست هم دادن و منو گذاشتن سر کار..!!

 

 
 

 

آیا سزای من خار شدن است..؟!
من که از گل نازکتر به تو نگفتم.


 

 

هزار نفر در حسرتِ تو
تو در حسرتِ یکی
و چقدر
همه تنهاییم!
 

 

 
 
 

 

تو كه رفتي به جايت خجالت كشيدم از عشق و احساس پاكم كه بر باد رفت . . .

 

 
 

 

میخواهم همه بدانند این ادم ها که به خیال خود با من اند خود مفهوم تنهایی من هستند

 

 
 

 

اگه از خونه زدی بیرون، و صد متر جلوتر یادت افتاد که تلفونتو جا گذاشتی
و بر نگردی برش داری، یعنی‌ تنهایی‌ آقا، تنها..

 

 
 

 

قلابت را بدون طعمه بینداز ، اینجا پر است از ماهیانی که از زندگی سیر شده اند

 

 
 

 

رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی وبرایم دستی تکان دهی
 

 

 
 

 

اي كه ازتازگي زخم دلم تازه تري،يعني ازقصه دلتنگي من باخبري،مثل مهتاب كه ازخاطرشب ميگذرد،هرشب آهسته ازآفاق دلم ميگذري


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجموعه نرم افزار های ارسال پیام های تبلیغاتی انبوه وایبر ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, توسط تک | لينك ثابت |

»